Veste, koliko korakov naj bi prehodili na dan?

Z nekaj preprostimi ukrepi lahko tudi vi dosežete cilj in zadostite merilom za aktivno življenje! Naš FitBit ambasador Jaka razkriva nasvete za doseganje ciljev. Takole je: za status nekoga, ki živi aktivno in zdravo življenje, naj bi v enem dnevu prehodili 10.000 korakov oziroma 8 km. A kaj to pravzaprav pomeni?

Gre za povprečno razdaljo, ki pa vsekakor niha od posameznika do posameznika. Če želite izgubiti telesno maso, boste morali storiti kak korak več. Če ste v slabi kondiciji ali pa okrevate po poškodbi, pa boste najbrž storili kak korak manj.

FitBit merilniki aktivnosti vsakemu novemu uporabniku predlagajo cilj 10.000 korakov na dan, a dejstvo je, da si jih nazadnje postavite sami, glede okoliščine vašega življenjskega sloga oziroma fizične zmožnosti. Navsezadnje se počasi daleč pride, pa tudi cilje si lahko postopoma zvišujete in tako premagujete nove izzive.

Kakšen je torej vaš cilj?

CILJ: Izboljšanje telesne pripravljenosti

Predlagan načrt: če ste na začetku svoje poti ali okrevate po poškodbi, začnite počasi. Le tako se boste izognili preobremenjenosti ali nastanku nove poškodbe. Na svojem FitBit merilniku si lahko zastavljate majhne cilje in jih postopoma prilagajate izboljševanju telesne pripravljenosti.

Na svojem FitBit merilniku si lahko najprej postavite cilj 4000 korakov na dan, naslednji teden pa ga postopoma zvišate do 5000. In tako naprej. Hitro boste dosegli priporočeno povprečno vrednost in zagotavljam vam, da boste svoj cilj zviševali in zviševali…

CILJ: Izguba teže

Predlagan načrt: Po novem letu smo vsi na dietah. A pomembno je vedeti, da posledice strogega prehranskega režima ne bodo trajne, če ob tem ne bomo poskrbeli še za dovolj gibanja. Z gibanjem ne izgorevamo le maščobe – z gibanjem pospešimo presnovo in gradimo mišično maso, ki sama po sebi deluje kot stražar pred kopičenjem maščob v telesu.

Za uspešno izgubo teže je potrebna idealna kombinacija dobre prehrane, aerobne vadbe in grajenja mišične mase. Za še več gibanja pa lahko poskrbite tudi v vsakdanjem življenju, pri tam pa vam na pomoč priskočijo merilniki aktivnosti FitBit. Z 10.000 koraki na dan v povprečju pokurimo 2000 do 3500 dodatnih kalorij na teden teden. 1/2 kg telesne mase enačimo 3500 kalorijami, in tako lahko v teoriji (s primerno prehrano) tudi na ta način izgubite 1/2 kg na teden že samo s prehojenimi 10.000 koraki na dan.

CILJ: Vzdrževanje zdravja

Predlagan načrt: Ko dosežemo svoje cilje in smo z njimi zadovoljni, želimo stanje seveda vzdrževati. 10.000 korakov dosežemo že, če v svoj dan vključimo 30 minutni sprehod in posledice takšne rutine so brezmejno blagodejne. Izboljšalo se bo vaše psihično zdravje, znižal se bo krvni pritisk, bolje boste spali in hitreje boste presnavljali. Po raziskavi kalifornijske univerze se počutje izboljšuje s številom prehojenih korakov, raziskava univerze v Harvardu pa ponuja izsledke, da polurni sprehod na dan zmanjša tveganje za srčno kap kar za 20%.

Kako zastaviti cilj na vašem FitBit merilniku?

Bi radi prilagodili cilj prehojenih korakov na vašem FitBit merilniku? Na FitBit aplikaciji, ki jo namestite na svoj pametni telefon po tem, ko ste pričeli merilnik uporabljati, izberite možnost »Account«, potem »Goals« in »Activity«, nazadnje pa izberite možnost »Steps«. Tam lahko določite število, ki se vam zdi primerno.

Za vas pripravil Jaka Kolmanko, FitBit ambasador zdravega življenja v trgovini Harvey Norman